17 Eylül 2011 Cumartesi

Benim bir akrabam var ooooooo

Direk lafa gireceğim hiç uzatmayacağım sizinde vardır böyle bir tanıdığınız diye. Benim bir akrabam var dillere destan. Tüm sülale tanır ve sevmez ama sever gibi yapar. Kendi annesiyse melek zanneder çocuğunu anlatırsın anlamaz öyle yücedir çocuğu gözünde. Çok mızmızdır, kendi işini hep başkasına yaptırır bide sizi seviyor numarası yapar durur arada ,hiçbir şeye karar veremez herkesten fikir ister durur, laf edersin bir kulağından girer diğerinden çıkar, dünyanın en pislik insanlarından biridir. Ama bir gün bir bakarsın melek olmuş her dediğini yapıyor, seni düşünüyor, tek derdi sensin, senin iyi olmandan başka bir şey istemiyor. Sonra bir anda gene canavar olur her sırrını anlatır, milleti sana karşı doldurur, tüm eşyalarına sarkar onu ister bunu ister. Böyle çelişkili bir insan kendisi. Sülalede herkesle kavgalıdır. Hepte o haklı tüm dünya suçludur. Şımarıktır 40 yaşındadır ama sizinle bir anahtarlık için bile kavga edebilir. O onun olmalıdır onun hakkıdır çünkü böyle der. Ne başarmıştır deseniz hiçbir şey bir baltaya sap olamamıştır. Ama kendini dünyanın sahibi sanır. O kadar şaşıyorum ki kendini bu kadar beğenen insanlara hemde acıyorum kafalarında kurdukları küçük dünyada yaşıyor mallar. Ben bu yaşımda kendi başımın çaresine bakmak zorunda iken bu gibi salakların baba parasıyla rahat rahat yaşaması sinirimi bozuyor. Babamın bir benzetmesini kullanıp vampir diyorum böyle insanlara karşısındakinin iliğini sömürür böyleleri.
Not. Acayip acayip resimler kullanmaya başladım valla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder