17 Eylül 2011 Cumartesi

Gözü Götüne

Kimin nazarı değdiyse bulup ağzını burnunu dağıtacağım. Güzel işimden oldum yaa. O kadar sinirim bozuk ki zaten zor bulmuştum öyle ahım şahım bir işte değildi eşek gibi çalışıyordum. Bir anda ortada bıraktılar beni göt gibi kaldım. 3 ay çalıştım para almadan gittiğim günler oldu akşam 9'dan sabah 5'e kadar beş kuruş almadan çalıştım bile. 85 kilo pastırma sattım nankörler kış gelince hooop kapı önüne koydular beni. Helal etmedim hakkımı tabi de kim takar beni dimi. Lanet olasılar başlarına yıkılsın ofisleri beni geri işe almazlarsa. Kötü çalışıyorum desem yok gayette  iyi çalışıyorum satışlarımda iyi. Ajanslar çok nankör hemen unutuveriyolar yaptığın iyilikleri. En sıkışık zamanlarında çalıştım satışları yükselttim pislikler. Geberin lan. Ne boktan günler geçiriyorum. Sonumu hayır et Allah'ım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder