30 Ağustos 2011 Salı

Bayram bayram bayar bu bayram

Ben pek sevmem bayramları küçüklükten beri. Sinir olurdum onun bunun evine gidip mal gibi annemle babamın konuşmasının bitmesini bekleyip bittiği anda başka bir akrabaya gitmeye. Her seferinde beyinlerini yerdim eve gidelim diye. Benim tek yapmak istediğim eve gidip bütün çikolataları yeyip çizgi film izlemekti. Onlarsa onun halası bunun amca oğlu gezip dururlardı. Bir de bayram harçlıklarını benzin parası yaparlardı nasıl sinir olurdum anlatamam. Her bayram o zaman hissettiğim sıkıntıyı hissederim refleks mi ne olmuş artık. Kapıya gelen çoluğu çocuğu da sevmem. Çocuklara para vermemek için bahane uyduran yetişkinlerden nefret ederim. Hiç birşeyi hoşuma gitmez bayramların diyebilirim. Bir kere bayramlar bizi birbirimize yakınlaştırır filan yalan borç istemeye gelen akrabalara süper bahanedir bayram. Yılda iki kere gördüğün akrabaların etek boyuna karışıp laf sokmalarıdır bayram. Toplum baskısını hissedip facebook a iyi bayramlar yazmaktır bayram. Sevemedim sevmeyeceğim seni bayram. Git çabuk bit çabuk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder