28 Ağustos 2011 Pazar

Bekliyorum bitsin

Bu sıcak havalar ne zaman bitecek ya. Nedir bu böyle hiç sevmem yaz aylarını. O nemli sıcaktan nefret ederim. Napsam ki kuzeye doğru taşınsam bir yerlere diyorum. Hiç yaz olmasa filan diyorum. Ya da İngiltereye mi gitsem hep yağmurlu İngiltere de açtı kollarını bekliyordu. Kime veriyor vize bana verecek. Beş parası olmayan öğrenci. Başlar da blog filan deyip içimden geçenleri yazmıyordum karar verdim yazıcam artık. İnsanın sıkılınca derteşiceği birileri olmalı burada o biri olsun bakalım bana.
Dünyada ne kadar odun insan varsa benim çalıştığım yere (aslında öğrenciyim de çalışıyorum işte harçlığım çıksın diye) geliyor herhalde. Bu gün gene böyle bunun anası hiç mi terbiye öğretmemiş çocuğuna dediğim tiplerden biri geldi. Turşu suyu istedi tabi reyonda olmadığı için beyefendiye yok dedim adam daha ben konuşurken döndü kıçını gitti. Başka bir görevliye sordu görevlide akıllı karşı reyonda dedi adamı geri gönderdi. Bu da geldi bana ne dedi beğenirsin 'Hayatın yalan bir şey bildiğin yok senin burda işte.' bende bir şeyler koptu o an ama tutuyorum kendimi gayet sakin ve adama inat salaklığına kahkaha ile gülerek 'Beyefendi bunlar turşu turşunun suyunu size turşu fiyatına verip birde beş dakika sonra patlayacak bir poşete koyup sizi kazıklayayım mı?' dedim. Adam dediğime geldi ya çok mutlu oldum ve salaklığını yüzüne vurmakta paha biçilemezdi.
Öyle böyle işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder