29 Ağustos 2011 Pazartesi

FBI gibi anam var

Benim annem var ya ajan gibi kadın valla. Türk anneleri hep böyle bak sinsi, plancı ve takipçi bildiğin ajan yani. Kadını facebook tan siliyorum engelliyorum ne kadar akraba varsa onları da engelliyorum ama o anam var ya o anam kadın gene takip ediyor buluyor yazdıklarımı, resimlerimi, her birşeyimi. Gene böyle herkesi sildim engelledim vs. bu aramış beni bende işteyim açamadım tabi sonra telaş kıyamet ev arkadaşımı aramış. Kızda endişelenmiş sevgiliciğimi aradı derken ulaştım sonunda face te 'Tek başına yemek yenmiyor açlıktan ölücem.' yazmışsın ne oldu neyin var. Bunu konuştuk kadınla ya diyorum gene nereden gördün işittin ben bulurum diyo. Bu herkesi ayağa kaldırmış ben tele bakmayınca halam filan ağlıyor birşey oldu diye hüngür hüngür herkes beni arıyor yaşıyor musun diye. Dedim ne oluyoruz sanki bu ilgi gösterisi niye bilmiyor muyum anne seni konuşmayız bile senle doğru düzgün. Konuyu kapattık derken ev arkadaşımı aradım kusur bakma senide endişelendirmişler diye kız demesin mi annen intihar ettin sanmış. Allahım yarabbim nasıl sinirlendim. Yalnız yaşıyorum diye intihar edecek değilim kendi tercihim bu hem sadece bir aylık yalnız  yaşıyorum ev arkadaşlarım dönecekler sonunda. Kadın benim sorunlu bir manyak olduğumu düşünüyormuş onu anladım ya neyse.
Resmi kendime benzettim de ondan koydum ama o kadar güzel değilim tabikisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder