30 Ağustos 2011 Salı

İnanç umudu da getirir

Bir arkadaşım var kıvırcık saçlı bir bey. Bir gün ev arkadaşlarım filan balkonda yemek yedik sonrası muhabbet cehennem cennet konuşuyoruz öyle.Dedim kesin cehenneme direk olacağım ben eminim bir kaç arkadaşta evet bende sana eşlik ederim gibi konuştu. Derken bu kıvırcık cennete gitmeyi sende umut ediyorsundur dedi cehenneme gideceğim derken bile bir umut var içinde eminim dedi. Bilmiş bilmiş konuştu ama sonra bu benim kafama yattı. Düşünüyorum çocuk ne kadar doğru konuşmuş aslında diye. Cehenneme gideceğim derken bile içten içe duyda beni atma cehenneme diye düşünüyorum. Ama önce bir bronzlaşıp öyle gitmek lazım cennete diyede düşünüyorum azcık havam olsun latinim matinim deyip kandırayım milleti. Umut olmayınca olmuyor değil mi? En kötü durumda bile dışımızdan hiç çare yok diye söylenirken içten içe hala umuyoruz.
Not: Kıvırcık okuduysan anladın sen onu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder