29 Ağustos 2011 Pazartesi

Yokluğunu fark ettiğimde içim sızladı...........

Şimdi her evde olur bu sorun diye kendimi avutuyorum umarım oluyordur lan. Her zamanki gibi bitmişti tuvalet kağıdı ay kim gidecek almaya diye düşünüyordum. Ben son iki gündür çalıştığım için ayak ağrısı çekiyorum. Millet kıtlıktan çıkmış gibi alışveriş yapıyor ve bende lanet olsun ki alışveriş merkezinde çalışıyorum böyle bildiğin reyon görevlisi işte. Gıcık tipler gelip abuk sabuk emirler veriyor filan. Yoruldum artık ayaklarım ağrıyor tüm gün dikil dikil. Bir de üç haftadır diş yaptırıyorum. Her dakika ağrıyor dişim kanal tedavisi berbat bir şey yaptırmayın. Derken böyle her şey üst üste geldi gitmedim tuvalet kağıdı almaya. Ama bittiğini gördüğüm an vardı ya çok hüzünlendim sanki sevgilim tarafından terk edilmiş gibi hissettim boğazında bir yumruk bakıyorum sağıma soluma neredesin hadi bea diye. Belli bir süre sonra kabullendim yokluğunu. Ama almaya gitmek zor geldi gittim açılmamış havlu selpaklardan birini koydum banyoya. Bu selpağıda çok heves edip almıştım niyeyse üzerinde sünger bob var diye olabilir. Şimdi her banyoya giren sünger bobun suratını kullanıyor. Düşündükçe sırıtıyorum. Sonrada acıyorum sünger bob buralara kadar düşecek miydi diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder